Förnuftgt, Smulan

Angående den fina men otydliga bilden på hjälten som jag frågade om namnet på, så finns det två huvudlinjer som mina läsare hållit sig till. Somliga hävdar att det är min rival Varanen och andra att det är den gamle författaren och levnadskonstnären Charles Bukowski. Båda är givetvis rätt, men Smulan svarade först och vinner därför boken "Häxringarna" av Kerstin Ekman. En bok som för mig har varit en bottenlös källa till glädje i de mörka småtimmar som inte lämpar sig till annat än läsning av kvinnolitteratur. Ledsen Herr J***. Grattis Smulan!


Kommentarer
Postat av: Smulan

Underbart! Jag är lika glad och förväntansfull som en pedofil på ett barnkalas, som talesättet säger.

2007-09-09 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0