Listan 2008

Eftersom jag behöver tid till skolan har jag bestämt mig för att skära ner på antalet vänner till ungefär hälften. Detta för att de vänner som jag kommer ha kvar, kommer få mer "quality time" med undertecknad. Jag kommer jobba på en lista över vilka jag ska fortsätta att umgås med under hösten och redovisa den här på bloggen när arbetet är summerat och klart. Jag kommer utgå från vissa kriterier, som längd, vikt och hårfärg när jag gör första gallringen och sedan gå ner till mindre viktiga egenskaper som monetära tillgångar och politisk färg. Den tredje och sista gallringen kommer vara någon form av fys-test. Kanske irländsk julafton. Allt kommer avslutas med en stor gala, allt till mina kvarvarande vänners ära. Var vänlig anmäl om ni har några hemliga sparkonton eller skills som jag borde ta hänsyn till i gallringsprocessen. Att sänka andra tävlande med sliskigt skvaller för att öka sina egna chanser går också bra. Lycka till allesammans!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag skall få bli din vän på grund av mitt utseende. Blond, blåögd, rak rygg och följer liksom du mustaschmodet! Dessutom kan jag tänka mig att då och då bjuda dig på saker som egentligen inte är bra för dig.

2007-09-13 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0