Rumänsk surpris

Jag har bestämt mig för att dela med mig av det bästa mackrecept jag någonsin råkat på. De jag tidigare skrivit om är skitäckliga i jämförelse. När jag och fru påse var i rumänien så träffade vi två tågkonduktörer som bjöd på dessa smakbomber. De hade med sig en liten duk och dukade upp en liten lyxmåltid på tågsätet bredvid oss med vin och öl. Så, här är receptet:

En burk laxpastej
En stark ost, ex. västerbottenost
En burk chilipasta
1 Tomat
Ett ljust bröd

Bred laxpastejen på brödet, skär en tjock skiva ost och lägg ovanpå. Bred chilipastan på osten och toppa med en tomatskiva. Avnjut med ett gott, fylligt rödvin helst på ett tåg.

Kommentarer
Postat av: Varanen

Det bodde en trashank i kville
som var ett missförstått snille
skulle få sig ett knull
så han söp sig full
och låg med en tjej som inte ville

2007-09-26 @ 11:04:15
URL: http://www.varanen.blogg.se
Postat av: Anonym

feed me,
come on and feed me,
`cause everybody loves a chubby dude...

2007-09-27 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0