Truckfight!

Nu jobbar jag på ett skift som bemannats med två trevliga killar, en drös gnälliga gubbar och en menlös exkriminell mellerudsbo med talfel. När jag gick till jobbet igår så var jag redan på uruselt humör så när mellerudbon fick en massa gnäll för att han köde ut pall för långsamt så sa jag att jag kunde byta arbetsuppgift med honom. Jag körde ut pallstuvarna så sent som det bara gick i två timmar och gjorde allt annat istället. Sedan började som väntat gnället. Jag nappade direkt och bad allihop att dra åt helvete. "We are no longer serving breakfast so get ready to get brunched in the face" gapade jag med saliven sprutande runt munnen.  Ingen ville ta diskussionen till knytnävsnivå så jag körde fram allt skitfort och ställde mig sedan och vrålade lite till. "25 minuter för att lasta skiten, blir det för stressigt för dig?" malde jag på. Sedan var allt lugnt en stund. Jag är på bättre humör idag men jag ska se om inte morsans pillersamling från början av 1900-talet innehåller något mot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0