Kristna skrämmer mig!

Efter att ha kryssat på måfå genom Sveriges kristna bloggar så vet jag inte om jag någonsin kommer kunna sova igen. Jag har fått lära mig allt om hur naturligt det är att tala i tungor och hata kvinnor. Det är konstigt att inte fler manliga präster är öppet hosexuella med tanke på vidden av deras kvinnoförakt.

Jag var hela tiden tvungen att nypa mig i armen för att inse att jag var kvar i 2000-talet. Det finns ganska konservativa åsikter därute och jag tror att jag har fått en inblick i något som jag hade varit mycket lyckligare om jag inte sett. Jag orkar inte ens skriva något om det här. Jag känner mig djupt oroad. Här är två utmärkta adresser som borde kollas upp av alla: en jättbra artikel och en jättesnygg blogg.

Tack för ikväll, kära läsare. Nu är det dags att be aftonbön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0