Bloggfränders avdankade livsförsök

Varanen har inte uppdaterat sin blogg sedan första Januari. Oförlåtligt? Nej, ofrånkomligt. Han verkar ha fått ett intresse som tar upp all hans lediga tid och därför dämpar hans kreativa ångest. När han är ute i arbetslivet som de andra löneslavande "nyttiga" kreaturen så kommer jag vara ensam om att sitta hemma med min insikt om att minsta möjliga ansträngning gör minsta möjliga skada. Han börjar påminna om den där fotbollsspelaren som han tycker så illa om. Det bästa han kan prestera är att aktivt välja att inte deltaga i matchen. Han verkar ha glömt detta och satsar för fullt på att såga av vårt samhälle vid anklarna. Jag skyller delvis mig själv för vad som sker, då min frånvaro har bidragit till hans förfall. Dagens tips: Bidra inte, låt cikusen sköta sig själv. Lyssna på det gamla bandet suicide och uppdatera din meningslösa blogg så lovar jag att göra detsamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är full

2008-01-17 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0