Spaderlordens återkomst.

Uppkopplad och klar. Back on track. Detta firas med ett citat:

"Om den tänker på allt du, käre läsare, stoppat i käften, och allt som kommit ur den, så blir det helt omöjligt att skriva vidare." - Nikanor Teratologen

Dagens sanning, mina vänner. En kort sammanfattning av vad som hänt sedan sist ser jag som en total onödighet. Jag vet vad som har har hänt och inbilla er inte att jag skriver för er skull. Om ni räknar med att få en inblick i mitt liv eller en djupare förståelse av mig som person, då har ni kommit till fel blogg. Den enda anledning jag faktiskt kan hitta till att jag skulle vilja meddela mig på detta absurda sätt är att jag hoppas att smitta er, kära läsare, med en mental form av någon skamlig sjukdom. Nåja, vi tar ett steg i taget. Veckans macka, exempelvis.

Leverpastej
Senap
1 salladsblad
Gurka

Blanda senap och pastej, smeta på bröd. På med gurka och sallad. Ät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0