En ändlös ström av sena nätter

Stora glas och cigaretter. Var ute igår. Jobbade fjorton timmar idag. Öppnade en vinare, drack halva framför "Hraffnin flygur". Somnade vid "Tungur knivur" och vaknade nu. Drack resten av vinet och började blogga. Jag börjar inse att trots att mitt nya jobb gör mig till mer av en man så gör det mig till mindre av en människa. Gary Busey drog en gång kokain från sin hund. Djingis Khan är den ende mongol som inte är rädd för åskan. Indianer i sydamerika får sina egna penisar intryckta i kroppen tills de blir galna. Pär Nuder har fått en bok publicerad. Timbuktu och Dregen har gjort en låt ihop. När jag åt pasta förut så satte jag i halsen och spydde lite. Mina bedrifter och egenskaper är inte sämre än andras. Ingen har påstått det. Nej, håll käften då. Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0