Gratis Doxyferm

Det visade sig att all meducin som skrivs ut vid misstanke om klamydia är gratis. Jag visste väl att min otur skulle vända. Nu är jag alltså förhoppningsvis på bättringsvägen. Tack alla ni som önskat att jag ska krya på mig i era omtänksamma meddelanden här på bloggen.

Nu till det verkliga problemet: Vad gör man när man måste vara nykter på helgen? Meducinen får inte blandas med alkohol. Jag har funderat på vad jag kan ha gjort senast det hände och kommit fram till att jag förmodligen lekte med lego.

Hur som helst har jag ändrat mina planer och spenderar helgen i Göteborg trots allt. Vi ses där då, alla lönnmördare och kottsnaskare. Det kommer att bli riktigt roligt kanske ni tycker. Nej, Credat Judaeus Apella - för att tala med Horatius

Kommentarer
Postat av: varanen

haha, jag har undersökt din påstådda klamydia via medicinen som du antagligen fått mot svamp i underlivet. Men jag förstår att du hellre ljuger om klamydia än erkänner din kvinnosjukdom.

I vilket fall är du äcklig och borde skämmas.

2008-09-18 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0