Hatten!

Vårens ute och inne-lista!

Inne:

Jeansvästar, det enda plagget av jeans som inte varit inne det senaste

Hatten, mitt nya favoritdjur

Peggle, spelet som alla tycker är idiotiskt men som ingen kan sluta spela

Varanens semi-erotiska, non-figurativa konst

Ekologisk öl, om inte annat tysk öl som går under de gamla renhetslagarna

Bruce Willis, precis som vanligt men framför allt jeansen från Die Hard

Ute:

Hästen, mitt otursdjur

Han Mikael Hammarstrand som vill kriminalisera bl.a "27-åringen" och all form av sex och samlevnad

Att ljuga om eko-mannen

Paris, både staden och media-horan

Krukväxter, detta eviga gissel



Så. Nu ska jag till Stearin. Nyss hemkommen från ankmatningen vid delsjön så suger det i magen efter lite anklever.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja grabb, hoppas ni hade det trevligt på Stearin. Det är inte så att det finns fler låtar av Male. Den jag fick var ju riktigt skön. Efter jag insett att mina låtar på mobilen nu snurrat ett antal varv laddade jag ner alla låtar från det där mystiska landet. Bryter av gott mot all pop och rock.

2009-04-23 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0