Veckans macka

Efter att ha tittat igenom mina tidigare inlägg så har jag upptäckt att det var länge sedan jag tipsade om några mackrecept. Veckans macka är en så kallad dubbelmacka. Den kan verka något föråldrad men jag tycker att det är en sådan macka som aldrig borde få gå ur tiden.

Ingredienser:

1st. Christer Sturmark
1st. Jesus
1st. Lars Adaktusson
2 msk smör.

Lägg en Lars underst, smöra ordentligt och slaska på en Jesus ovanpå. Toppa med en Christer efter behag. Avnjut gärna i större sällskap eller som en nattmacka.

(Ovanstående Recept är förvanskat. Christer, Jesus och Lars är egentligen bröd, skinka och persilja. Smöret är egentligen en omdiskuterad kolumn i SvD.)

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2136717.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0