Försommarens alla uteblivna fröjder

Tack vare mina medmänniskor (som Rebecca i kommentarerna till inlägget under hävdar är "lika mycket värda" eller något sådant) här på hisingen och deras brist på hyfs och moral så har jag nu när värmen är här ingen cab att köra runt i solen med. Forden är sönderslagen och hädangången. Att slänga på plattan "Calling up spirits" av Dick Dale och skaffa sig en fet bältesbränna kommer alltså inte på fråga. Detta gör att jag ännu inte fått någon som helst lust att vara utomhus. Våren var synonym med den där fula forden och nu är den död. Stereon som de lämnade i bilen är det enda jag har kvar och den ligger också död i ett skåp. Om jag inte kan ha håret piskande över ryggen av fartvinden när jag kör bil så får det vara. En tragedi, varken mer eller mindre.

För alla er som faktiskt kan njuta av våren/sommaren så har jag komponerat en låtlista för spotify:

Låtlista

För er som inte har spotify så kan jag nämna ett par av höjdpunkterna:
Harmonica talk - Jerry Jeff Walker
Long legged guitar pickin´ man - Brennen Leigh, Jesse Dayton
Nitrus - Dick Dale

När ni hoppar in i en bil och ger er ut på roadtrips med Dick Dale på full volym i sommar, tänk på mig.

Kommentarer
Postat av: Tix

Men man blir ju nyfiken.. När det redan finns ett fullt fungerande hål, varför inte hålla sig till det? Är det andra mycket skönare, isåfall för vilken part, eller är det bara nyfikenhetens förbannelse?

2009-06-15 @ 22:17:04
URL: http://frankentix.blogg.se/
Postat av: Tix

Allt det där är ju relativt. Ett "fungerande hål" för mig är ett hål som fungerat bra hittills, inget farligare kan hända än att man får en könssjukdom eller bli med barn. Det är skönt och varmt och goseligosigt och liknande, alltså ett fullt fungerande hål.



Varför stoppa in kuken i det andra när det redan finns ett väl beprövat sätt? Mitt mål med frågan är ju då att få reda på om analsex är bättre, och isåfall på vilka sätt, än vaginalt samlag utan att själv behöva pröva det.

2009-06-15 @ 22:54:56
URL: http://frankentix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0