Befria er

När jag i lördags spåkades vid en tidigare för mig okänd person och vi pratade om en gemensam vän som skulle ringa mig, så förklarade jag att jag inte har någon telefon, ingen facebook och att jag aldrig kollar varken min e-post eller vanliga post. Det blev tyst en lång stund. Han tittade på mig med likgiltig blick och sade allvarligt och med eftertryck: "Vad fan är du för en jävla människa, egentligen?" Vad svarar man på det? Jag sade något i stil med: "Tjaa...." Sedan blev det tyst igen.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Alla som känner dig vet ju att det enda sättet att få kontakt med dig är att kommentera här. Eller, att starta en egen blogg som du läser. Jag ska nog skapa den dedikerade bloggen samtal.med.påsen.blogg.se.



För övrigt vet jag inte om du gillar bossa. I så fall kan jag rekommendera Cibelle, finns på spotify ofc.

2009-03-04 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0