Slut på inlägg från mobileo

Vad Negerkungen än säger så är ny teknik skit. Att kunna skriva blogginlägg från sin mobil är bara idiotiskt. Hade man kunnat hugga in sina blogginlägg i sten istället så hade jag gjort det. Min nya mobil är så komplicerad och har så små knappar att det enda den är bra på är att ringa folk av misstag när den ligger i fickan. Jag kan äntligen lägga in "Sex and the city" - låten som ringsignal men jag kan inte skriva ett enkelt sms utan att få minst två vansinnesutbrott. Inom snart så ska jag börja jobba på en ny pryl för att prata med sina vänner på distans. Den kommer att vara lätt att använda och saknar knappar. Den kommer att bestå av två burkar och ett snöre. Mer säger jag inte, så att ingen snor idén innan jag har sökt alla nödvändiga patent.

För er som gått miste om "Dr. Horrible" och hans sing-a-long-blog så får jag insistera på att ni kollar på alla tre avsnitten av denna, den bästa av musikalserier som någonsin gjorts. Musiken är strålande, storyn är fängslande, skådespelarna är lysande och dräkterna är storslagna. Idag har jag lärt mig att spela "On the rise" på ukke. Inte plocket tyvärr, men hjälpligt med akord. Nu ska jag bara övertala Skrammel att öva in sin del av duettstycket på slutet.

Världens bästa musikalserie


Här kommer fler länkar som ni kan ha nytta av:

Bob Log III
Ukkegrejor
Världens bästa pålägg (framför allt på knäckebröd)
Trött ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0