050509 - fyra år sedan 050505



Efter att ha kollat på blocket efter bil så har jag fått upp ögonen för något annat. En Volvo P1800 kostar i runda slängar hundra papp. Istället kan jag köpa två veteranmopeder för under tolv. Restiden till stugan och jobbet kommer att bli lite längre och om det regnar så blir man blöt, allt annat är enbart fördelar. Exempelvis så kommer jag att kunna ha kvar min moppemusch utan att det ser konstigt ut. Nu ska jag börja leta efter en sådan hjälm som Rocketeer har. Mopeden ovan vore en dröm, men den är lite väl fin.

Kommentarer
Postat av: J

haha tuff sak :D

2009-05-05 @ 15:49:54
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Erik G

Ställbart munstycke så går den som en dröm :o)



2009-05-08 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0