Bra TV: inte från vårt årtionde



Av någon anledning så har jag suttit mycket framför tv4 science fiction det senaste. De visar nämligen två väldigt sevärda serier: Dr Who och Space:1999 eller Månbas Alpha som den verkar kallas här. Som ni kan se på bilderna ovan så är ingen av serierna färska. Som vanligt så består den övriga tv-tablån av samma hjärndöda tittar-jakt som sänts sedan Robert Aschberg programledde Diskutabelt. Jag läste även att Skärgårdsdoktorn ska bli film. Äntigen. I väntan på det så kan ni ju kolla på Skärgårds-sketchen med Grotesco-gänget. "Det händer ju ingenting, här i Skärgården". En klassisk lina är också: "Jag går ut och leker lite i Skärgården".

I Lördags var det Svensexa. Idag har jag inte så mycket huvudvärk men kroppen är fortfarande inte sig lik. Träningsvärk och krosskador, jag kan knappt skilja plågorna från varandra. Om ni får chansen att köra motorcykel på gokartbana, överväg seriöst att köpa egna, riktigt bra skydd för hela kroppen. Låt i alla fall bli att dricka öl innan.

Kommentarer
Postat av: E

jadu bra fråga, kanske fortsättning där serien sluta. joo det var väll vanlig skärdgårds liv det handla om. får hålla tummarna att den blir bra :D

2009-05-05 @ 12:05:44
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Erik G

Ett annat tips är att inte de tävlande kör åt olika håll på banan..



Jag har testat det o det blir mycket vurpor då med

2009-05-08 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0