Bildt?



När jag låg och tittade på Carl när han orerade om bilindustrin och trapping så somnade jag en liten stund. När jag vaknade var jag helt paralyserad. Hur jag än försökte så kunde jag inte ta mig ur soffan. Jag var förvirrad och till slut mycket rädd. Det kan hända att jag var i något mellanstadie mellan sömn och vakenhet. Drömde gjorde jag inte, inte riktigt, för jag hörde hela tiden Carls röst från tv:n. Plötsligt drog jag ett djupt andetag och kunde röra mig igen, men minnet av vad som hänt har inte släppt mig på hela dagen. Fruktansvärt otrevligt. Kan det vara så att man kan bli förlamad av herr Bildts röst? Eller håller jag fullständigt på att tappa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0