Vad har förändrats?

All har gått utför det senaste. Det har visat sig att jag har haft fel i ett viktigt antagande om världen. "Det löser dig" brukar jag mumla i tid och otid och för första gången så har jag nu fel. Det löser sig inte. Förutom allt som inte löser sig så har någon förgiftat mitt kaffe. När jag druckit en halv kopp så började det att hetta i halsen när jag andades. Nu smakar allting lösningsmedel och mina händer darrar som asplöv. Efter att jag lekt csi i köket i en halvtimme så upptäckte jag att det inte var något fel på kaffet. Det är koppen som är förgiftad. När jag häller samma kaffe i en annan kopp så luktar det inte konstigt längre. Den första koppen luktar som blekmedel. Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska ringa giftinformationen. Vem har begått denna illgärning? Är det jag som omedvetet har diskat med klorin? Är min flickvän trött på mig? Har grannarna en extranyckel till vår lägenhet? Så många frågor. Jag ringde Linköpings universitet, men de låtsas att allt är som det ska. Är de oskyldiga för en gångs skull? Tjejen spelar också oskyldig. Jag vågar inte fråga grannarna. Det vore att spela dem i händerna. Mitt största övertag just nu är att de tror att jag är död. Jag kan också spela det här spelet. Jag har täckt över alla fönster och vässat alla köksknivar. Kom an bara. Jag är beväpnad till tänderna. Om någon är intresserad av att köpa något jag äger, lägg ett bud. Innan skiten går till auktion.

Kommentarer
Postat av: varanen

jag kan tänka mig att köpa ditt xbox med spel och gitarrer för ca 200 kr. Men då kräver jag skjortvästen på köpet.

2007-10-23 @ 20:55:58
Postat av: Anonym

om du betalar mig en mindre summa så kan jag förbarma mej över din bil.

2007-10-23 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0