Dubbelmacka

På grynd av Varanen så har jag inte uppdaterat "Veckans macka" på ett tag. Därför känner jag mig nu skyldig att lämna ut två fantastiska mackrecept eller "recipé de penne" som fransmännen säger. Det första kulinariska mästerverket är en gammal klassiker på mackfronten. Det som behövs är:

Knäckebröd
Senap
Gurka

Ha senap på brödet. Ha gurka på senapen. Klart!



Nästa macka är en fantastisk uppfinning som jag tyvär inte kan ta på mig skulden för. Det är en amerikansk helyllemacka som kan få vilken frisk tandläkare som helst att säga upp sig av avsky.
Här är den: The fluffernutter! Om ni också älskar musiken som gjorts till smörgåsens ära så är ni inte ensamma. Jag är helsåld!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag har alltid sett mig som en som inte blir påverkad av reklam. Men Fluffernutter... fan vad sugen jag blev! Fatta 80-talsreklamen, yeah!

2007-09-20 @ 17:44:18
Postat av: Flegma

Tres Bien!

2007-09-30 @ 02:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0