Seger i förskott

Dalsland inom snar framtid. En värdig gravöl för en sommar som den som nu ligger i dödsryckningar. Om ett par dagar är det dags. Att lita på Varanen är som att spela rysk roulette med fulladdad pistol, men jag hoppas av hela min sålda själ att han tar sitt förnuft tillfånga och sätter sig i baksätet på forden när den lämnar götet. Sist Varanen var med på en snarlik resa så slutade det med buller och bång. Efter två dagar stod han och höll sig i bordet, medan han lyfte knäna högt upp och stampade i köksgolvet och tuggade fradga som en häst. Sabla karl!
Nu tvåtusen rikare tänker jag fylla ett par systempåsar med nubbe och kräftor och i dionysisk prakt, följa Varanens exempel och bara ge mig hän.

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0