Slå mig fram som fabrikör?

Inbrottet jag tidigare nämnde var en katastrof. Inte för mig, förutom att det innebar att jag fick bära ett halvt ton cement, men de som brutit sig in hade glömt ett ciggpaket men inte fått med sig något av värde. Jag hämtade min tändare i jackan och plockade upp paketet med cigg. Ut ramlar cigg i tre olika utföranden, en halv spruta och en plastbit med ett ingraverat bankomatkortsnummer. En sån plastbit som man tar bort från ett papper som man får när man får nytt visakort från nordea. Jag rökte två av de fläckiga ciggen och funderade på att flytta från hisingen.

Nu ska jag på en spelning med "Punch and Judy" och träffa en gammal jobbarkompis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dags att lära sig ett nytt instrument i höstmörkret? http://www.youtube.com/watch?v=XAg5KjnAhuU&eurl=

2008-10-26 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0