Domo arigato, mister roboto

Jag ser med spännig fram mot de viktiga priserna, som bästa ljussättning och bästa specialeffekt. Framför allt så ser jag fram mot att Jennifer Aniston går av scenen.  Vissa av mina tidigare frågor börjar få sina svar. Killen som pratade om homosexuella gjorde uppenbarligen detta för att filmen Milk handlar om en homosexuell politiker. Hästansiktet presenterar nu de nominerade för art direction. Vinnare: Benjamin Button, precis som Varanen förhandstippade. Bästa Japan: Japanen som vann priset för bästa kortfilm. Precis som Varanen förhandstippade. Vår modekonsult verkar nu stundtals helt utslagen men jag har lovat att väcka henne till priset för bästa kostym. Det vill säga nu. Vinnare: The Dutchess, precis som Varanen förhandstippat. Helt fel enligt konsulten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0