Göteborg Horse Show är min häst



Europas hästelit är på besök. Förra året så slöt jag och de andra musketörerna upp med dem i pianobaren på lördagen. Vad som sker i år är omöjligt att veta på grund av min brist på kommunikation med omvärlden. Om jag hade haft två burkar med ett snöre mellan så hade jag kunnat fråga Varanen vad som är planen, men det har jag inte. Det enda som återstår är att gå planlöst runt på hisingen och hoppas att den allsmäktige styr mina steg i rätt riktning. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: varanen

svida om till den vita kostymen så kör vi, fylle-joel hälsar från sydamerika att han är ledsen för att han inte kan följa med i år.

2009-02-21 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0