When in rome...

Att spendera för lång tid framför datorer är skadligt. Att tänka för mycket på sitt eget liv är skadligt. Jag tycker inte om andra människor som har en blogg. Detta är förmodligen de tre skäl som fått mig att skaffa en sådan själv. Ungefär som rökning. Jag har en vän som bryter av filtren på sina cigaretter. När jag frågade honom varför, så svarade han efter en kort paus: "Personlig njutning och självförakt". Skäl nog, anser jag.

Nu börjar det alltså. En skriftlig bekännelse som skryter med mitt livs banalitet. En risig återberättelse av mina sporadiska, misslyckade äventyr. En vulgär hällristning i syfte att få bättre respons än mina vänner. Om alla andra, varför inte jag? When in rome, do as the Romans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0