"And birds to drunk to fly"

Gick upp halv sju, knöt fast en liten smutsig handduk i ett snöre och släpade runt den i lägenheten ett tag. Ett dåligt substitut för ett husdjur men vad gör man. När jag tröttnat så slängde jag på Elephant Bones med That handsome devil, kanske världens bästa låt med världens bästa text. Här är den. Den handlar om framtida arkeologi.
När grannarna stampade i sitt golv, mitt tak, så fick jag ge upp även denna sysselsättning.
Det verkar bli en fin dag.

P.s. Barnkorståget 1212 var förmodligen en språkligt missförstånd. Det var troligare att det var uteliggare än barn i tåget. Det är roligare med barn dock.

Kommentarer
Postat av: varanen

du är min häst.

2008-04-18 @ 10:30:38
URL: http://varanen.blogg.se
Postat av: Erik G

Men för fasen henke, sluta sitta och bloggrunka nu, ring mej..

2008-04-18 @ 11:16:05
Postat av: Maria

tror inte att varaner kan äga hästar..

2008-04-18 @ 17:20:58
URL: http://morrison.blogg.se
Postat av: Erik G

Maria: Jo, det kan de. Det är inte många som vet om det med det är ett litet kryphål i den nuvarande lagstiftningen angående "djur som har djur som husdjur" Men prata inte för högt om det, då kommer nog vår blåa regering ändra det..

2008-04-20 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0