Project: Bloggdogg

Tidigt igår morse så gick jag tvärs över gatan till en liten djuraffär och inhandlade en förvånansvärt dyr liten hund. Detta för att jag sett att nästan alla andra bloggare har ett djur som de kan skriva om, vad de gör och hur de ser ut. Hunden jag fick tag i verkar dock vara ett måndagsexemplar. Trots att jag har slagit den nästan oavbrutet sedan jag vaknade så vägrar den sluta bjäbba. Den har inte gjort något roligt än som jag kan skriva om och den vägrar ta på sig kläder. Bjäbbandet håller nu på att driva mig till vansinne och jag var tvungen att linda in den i en dunjacka, stoppa jackan i en hink och ställa hinken med botten upp i badkaret och låsa in den i toalettens mörker för att få ro att skriva detta inlägg. Om den inte skärper sig snart så går jag tillbaka med den och ber att få en ny, då denna förmodligen är defekt. Hundprojektet är än så länge ett misslyckande.

Kommentarer
Postat av: PRAKTIKANTEN

Fan vilken bra blogg! Jag tror Maria är helt dum i huvudet. Eller bara CP-skadad!

2008-04-08 @ 15:50:26
Postat av: Maria

Du, jag läste din kommentar igen och ändrade mig. Vadå inte originell eller välskriven? Läs igenom hela min blogg och säg det där igen. Jag vet inte om du hann läsa min förklaring till varför jag skrev om mode och sånt innan jag raderade den? Den var ungefär lika seriös som din plan att köpa horor och kokain. Förresten så är din blogg skitbra.

2008-04-08 @ 22:48:28
URL: http://morrison.blogg.se
Postat av: Erik

Maria: så du menar att hans plan att köpa horor och kokain inte är seriös?

2008-04-10 @ 14:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0