Rättelse: Var inte hård mot Maria

Jag går härmed ut med en fökunnelse om att jag inte längre håller agg mot Maria eller hennes blogg. Hur mycket jag än uppskattar mina läsares och min PRAKTIKANTs lojalitet så har jag begått ett misstag. Även solen har sina fläckar och er bloggpappa har ibland fel. Hur roligt det än är med en beef så råder jag er att gå in och läsa hennes senaste inlägg, vilket bevisar att hon är det enda läsvärda nu, såklart undantaget Varanen. Det här är min ursäkt jag gör avkall på min heder och visar strupen. Kanske för första gången i mitt liv.
Se det som en engångsföreteelse.

Antingen kommer jag att skriva en ny ursäkt imorgon eller ta bort denna rad när jag är nykter.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Påsen, din blogg är numera tillagd i mina favoriter!

2008-04-09 @ 11:48:27
URL: http://morrison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0