Påsen klappar händer

Nu har jag äntligen fått en praktikant. Han kommer tillföra texter när han känner för det. Jag är osäker på hur det här kommer att påverka bloggen, men jag är övertygad om att vi kan enas om att den knappast kan bli sämre. Jag är glad över detta och jag rekomenderar er, kära läsare att vara det med mig.

När jag aprak ramlade in på pustervik ikväll så sprang jag på en av mina bättre klasskamrater. Hon antydde att det kanske kunde vara så att min blogg kan framstå som lite cynisk och bitter. Jag tar givetvis detta som en komplimang. Det är ett tecken på att man har ett par friska ögon, skulle jag vilja påstå. När jag slutar att vara cynisk och bitter så vet ni att jag planerat ett datum för min hädangång.

För tillfället så skjuter jag lite på det och lyssnar med blöta ögon på "All The Pretty Little Horses" med Calexico. Jag utgår från att ni, kära läsare, redan är väl inlyssnade på detta underbara band. Om jag drar förhastade slutsatser så råder jag er att snälla genast lyssna på allt Calexico gjort.

Dagens citat: "Mäh, de e la typ porr, de e bara åh, å ja bra va? ä sen bara vaerehär? å jag kom in å såg å bara va? herregud edä bara äh vadå? " - En blond, underutvecklad illiterat om konsten som det snackats så mycket om det senaste. Min åsikt om dessa underbara bilder: Om det inte är konst när en skallig tjej håller i en hästkuk, vad är då konst? Kristdemokraternas fördömande tyder på att jag borde älska det.

Nu ska jag göra ett tappert försök att sova. Om mina tårkanaler inte torkat ihop vid tolv års ålder så hade jag gråtit mig till sömns. När allt är hopplöst så uppskattar man det lilla. Sov gott, kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0