Internationella kvinnodagen - ett misslyckande

Hur många av er, kära läsare, kom ihåg att det var kvinnodag i fredags? Ni som kom ihåg den, hur firade ni den? Hur firar man en kvinnodag? Jag skulle kunna beskriva hur jag, ovetandes om vilken dag det var jag firade, lyckades ta mig själv till oväntade höjder av nedrigt beteende. Låt oss bara säga att min fredag är något som ni, kära läsare,  inte vill läsa om på grund av er goda smak och något som jag, straffrädd som jag är, inte vill skriva om. Jag var hur som helst varken en perfekt gentleman eller ett fullgott exemplar av en "modern man".
Jag är inte stolt, men inte heller ledsen.

Vissa människor förtjänar den skit som de blir tilldelade sig, även om de råkar vara kvinnor.

Kommentarer
Postat av: Noboru

http://vet.hut.nu/
samt
http://www.polisen.se/inter/nodeid=9162499&pageversion=1.jsp

2008-03-13 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0