Räkna till tio

Ömsom vin ömsom vatten, ölen har äntligen blivit hitburen. På grund av en stundande "tjejkväll" så är jag förvisad från lägenheten. Min första plan var att tjura som ett barn och vägra gå härifrån för att sedan ligga som "ett komiskt apdjur som med skygglappar för ögonen och lock för öronen tumlar runt i sin egen spillning samtidigt som det hävdar att det har något viktigt att berätta. " Nu kom Axel och räddade kvällen med ett förslag om att basta, bada, äta middag och dricka berömd öl så det verkar som om allt ordnar sig till sist. Ett oväntat värdigt avslut på en vecka som varit som att göra samhällstjänst i Sodom. Så fort jag hunnit ur duschen och svidat om till min ultrafashionabla kvällsrädsutstyrsel, tillrättavisat mitt stressmonster till älskling och druckit en öl till så är kvällen en given succé. Bop beep beep Bop beep beep YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0