I ditt ansikte, SJ!

Varanen är sjuk. Stackars stackars. Jag kommer att mala hans beniga röv till grus i billiarden om en halvtimme. Skrotningen av Forrden är nu lagd på is. En mekaniker sade att den var på tok för fin för att skrota, trots att den är i det närmaste totaldemolerad. En lagning kan mycket väl vara ett alternativ enligt hans utsago. Min älskade kommer att återuppstå för att åter straffa levande och döda. En ny era av fordterror är förestående. Jag kan redan se löpsedlarna framför mig: "Polisen står maktlös" och "Ford får nobelpris".

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag tror att mina böner för bilen har hjälpt. "Ambulans, polis! Ambulans, polis!" Har jag skanderat varje kväll vid mitt lilla altare.

2008-10-10 @ 16:08:43
Postat av: Erik G

Så forden lever fortfarande? lite puts och nya fälgar så kan du lätt vara med i den här tävlingen: http://www.hotrodshows.com/gnrs.html

2008-10-12 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0