Kontentan

Ni får ha överseende, kära läsare, med den stora textmassan i förra inlägget, samt motsägelser och ovårdat språk. Jag antar nu i efterhand att jag var smått överförfriskad vid skrivtillfället. Resan har nu kommit till sitt slut och jag sitter åter i Göteborg. På lördagen visade det sig att man blir betydligt mer bakfull i Malmö än på andra ställen, så vid middagtid utspelades en kamp på liv och död i min skalle.
Malmö: 2 Göteborg: 1
Efter en kur med vattenblandat vin så var vi på Debaser och såg två fantastiska band: Crystal antlers och This is head. Det var länge sedan jag var på en bra livespelning och nu fick man två, dessutom gratis för att vi kom innan tio. Debaser finns av någon anledning inte i Göteborg.
Malmö: 3 Göteborg: 1
På söndagen var vi på en husvisning innan vi satte oss på bussen hem. Det var oväntat lugnt så jag sov hela vägen. Sist men inte minst så får jag ge två poäng till vår oklanderliga värd och gravida värdinna. Slutresultatet efter en orättvis och luddig bedömning blir alltså:
Malmö: 5 Göteborg: 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0