Livsleda - adjö!

Den progressiva livsledan har ersatts av nytt vansinne. Förutom att er käre blogghjälte är nära att bli b-kändis så består hans dagar av ömsom juldekorationer och fekalier. Bokstavligt talat. Fekalier och julprydnader i lager på lager. Man står där och undrar vad som gått snett och samtidigt så kan man inte låta bli att njuta av den psykotiska verkliget som man står knädjupt i. Idag toppade jag dessutom kvällen med att få soppatorsk med moppen i Vargön. Sedan gick jag på den folkligaste av folkliga festivaler - fallens dagar i thn. Nu sitter jag full (FULL) och dricker vin, lyssnar på "...and out came the wolfs" och dricker morsans vin. Vad ska man säga - hunden vänder kappan efter håren. Jag har aldrig skämts för min sunkighet och jag tänker inte börja nu.

När man hört frasen "Du kommer att brinna i helvetet för det här!" tusen gånger på en dag från en och samma sjuka människa så blir man lite trött i huvudet, men det uppvägs med råge av minen på en man med kungsmustasch som dricker öl och ler för enda gången någonsin. Jobbet tar kol på mig men jag "utvecklas". Jag inser ständigt att jag kan ha bättre jobb. Nu går jag hur som helst runt systemet och blir känd från scratch.

Det enda som betyder något nu är att jag lyckas få många gratisdrinkar. Det är mitt mål i livet: Att kunna vara fullfjädrat alkad utan att hamna i ekonomiskt trångmål. Jag är nära nu.

Trutten (f.d. Skrammel) kom in på sin masterutbildning när det var femhundra sökande och femton platser, så varför skulle jag inte kunna komma med i en dokku-såpa med tjugofem sökande och femton platser?

Ni kanske har hört att jag blivit en tradera-junkie. Jag har köpt ett par pinupp-jeans till Trutten för 41kr. Jag har köpt ett par art deco-örhängen till Trutten för hemlig summa och en militärmotorcykelhjälm för trehundra.

Bilder från bluesfesten i åmål kommer. Det var den bästa så här långt. Trutten var fotograf. Jag blev nästan nekad inträde p.g.a fylla. Vi kompletterar varandra på ett så harmoniskt vis. Tilss dess - Kosmos älskar er, västgötar.

Kommentarer
Postat av: Erik

Köpte du bastarden?

2009-07-19 @ 13:04:56
Postat av: Erik

http://www.youtube.com/watch?v=1sh1ruv_XvU

2009-07-20 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0